Popularne posty

sobota, 4 października 2014

Do kolczyków jest także naszyjnik

Witam i ponownie chciałabym się podzielić tym co stworzyłam. To jest zapowiadany już wcześniej naszyjnik do kolczyków (moich pierwszych), które własnoręcznie zrobiłam. Koraliki użyte w nim, pokrywają się z tymi w kolczykach, więc nie będę ich tutaj wymieniać.
Ten komplet, robiłam nicią monofilową i jak dla mnie dosyć ciężko się nią posługiwać, ponieważ często się plątała, robiły się supełki. Przy kolejnym oplataniu spróbowałam żyłki wędkarskiej i rewelacja, nie plącze się, lepiej się zaciąga, a próbowałam nią oplatać kaboszon o małych rozmiarach 8 na 6 mm.Używam żyłki o rozmiarze 0,14 mm.
Poniżej przedstawiam opisany wcześniej naszyjnik:




I jeszcze raz zamieszczam zdjęcie kolczyków. Z lewej przód kolczyka, z prawej tył.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz