Popularne posty

wtorek, 21 października 2014

Z fioletową nutą

Pomysł, zrobienia tego kompletu, zrodził się bardzo szybko, gdy tylko przypadkowo natknęłam się na jednym z blogów, które odwiedzam i przeczytałam o konkursie. W swojej niedużej kolekcji koralików, znalazłam trzy kaboszony, które kiedyś nabyłam, a pomysł, co z nich zrobić, zrodził się błyskawicznie. Ciężko jest konkurować z innymi wspaniałymi pracami, które zostały wystawione w tym konkursie, ale liczy się chęć zrobienia czegoś własnego.
Wracając do spraw czysto technicznych, to jak widać na zdjeciach, kaboszony oplecione są koralikami TOHO 11/o i 8/o w czterech kolorach, tył kolczyków i wisiora biało-czarne. Same kaboszony zauroczyły mnie swoją strukturą, przypominającą spękane szkło z nutą fioletu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz