Popularne posty

sobota, 17 stycznia 2015

Klej do końcówek

Dzisiaj zdecydowałam się napisać coś od strony technicznej, a mianowicie o mojej przygodzie z klejami do wklejania końcówek na sznury ze szklanych koralików.
Zaczęłam od klei typu kropelka, szybko schną, ale niestety po jakimś czasie końcówki mogą odpaść, wiązanie klejonych powierzchni nie jest zbyt trwałe.
Następnym zakupem były kleje dwuskładnikowe typu poxipol, dwuskładnikowe na bazie żywicy epoksydowej. One również mnie nie przekonały, metal i szkło ciężko wiązały za pomocą tego kleju i jeszcze ten zapach nie do zniesienia, drażniący.
Zrezygnowana, zaczęłam szukać na forach i blogach, informacji na ten temat. Analizując to wszystko wywnioskowałam, że najbardziej polecanym klejem do tego typu zastosowania jest klej UHU. Zakupiłam ten produkt ( UHU plus ) przez stronę internetową. Jest to klej dwuskładnikowy na bazie żywic epoksydowych i przy użyciu jest prawie bezwonny. Wyjątkowo silne wiązanie tego kleju już po 12 godzinach. Mogę powiedzieć, że jak sklei to na amen. Wypróbowany i sprawdzony. Jestem z niego bardzo zadowolona i mogę polecić go z całą pewnością.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz